lördag 27 februari 2010

jordbavning

hej allihopa, ar nu duktig sa som min faster har lart mig och meddelar att jag overlevt jordbavningen som hade ett epicentrum 500 km soder om santiago de chile, 8.8 pa richterskalan (mer an haiti) och hittills over 70 doda. det hande i gar kvall, och kanndes tydligen hela vagen upp till de gamla husen i palermo (en del av centala buenos aires, dar jag ar nu). stora delar av stilla havet ar tsunami-varnat inklusive ecuador dit jag aker den 3e om inget radikalt andras, sa som att flygplatsen spolas bort av vagen. far val se vad jag kommer fram till, hall tummarna sa haller jag er uppdaterade!

3 kommentarer:

annelie sa...

overlevde den jordbavningen som slog till mot salta ocksa, om ni nu far hora nagot om den.. det var for nagra timmar sedan. far se om det kommer fler..

Mamma sa...

var rädd om dig hjärtat! Håll oss uppdaterade, vi är jätteoroliga.
Mormor hälsar så mycket att du ska vara rädd om dig.
Puss, vi försöker nå varandra imorgon så vi får veta hur du mår.
kramar mamma.

Anonym sa...

Hej Annelie det var¨skönt att höra ifrån dig var hos Elin igår och vi pratade alla om var är det nu du är i förhållanden till jordbävningen. Alla tänker på dig.

Sköt om dig och så bra att du kan lära något av gammla fastern:))
Kram